نوشته شده توسط : Admin

هنگام مهاجرت به آلمان ، موارد مهمی وجود دارد كه باید آنها را در نظر بگیریم. آلمان ممکن است برای اتباع خارجی خارج از اتحادیه اروپا به ویزای معتبر نیاز داشته باشد. اما این تنها چیزی نیست که باید در نظر بگیرید. به همین دلیل ما مهمترین چیزهایی را که باید هنگام حرکت به آلمان و دریافت اقامت آلمان بدانید‌، در کنار هم قرار می‌دهیم.

یک حساب بانکی در آلمان باز کنید

احتمالاً دومین چیزی که پس از ویزا و ثبت نام باید ترتیب انجام آن را بدهید، باز کردن حساب بانکی آلمانی است. این امر به ویژه به این دلیل مهم است که معمولاً بدون داشتن حساب بانکی آلمان قادر به اجاره یک آپارتمان یا ثبت نام برای اپراتور اینترنت نخواهید بود.

بسته به فاکتورهای زیادی مانند دانشجو بودن یا کار در آلمان‌، یا اگر شما بانکداری آنلاین را به بانک‌های عادی ترجیح می‌دهید‌، گزینه های مختلفی وجود دارد.

اما عوامل دیگری نیز برای یافتن بهترین حساب بانکی آلمان برای شما در نظر گرفته شده است. برخی از آن‌ها دارای کارت ویزای رایگان هستند‌، برخی دیگر فقط دارای کارت EC هستند که بعضی اوقات مفید است. پیدا کردن بهترین حساب بانکی آلمانی کار دشواری است، به همین دلیل ما یک مرور کلی درباره بهترین حساب‌های بانکی آلمانی موجود در اختیار شما قرار می دهیم.

نکته: چیزی که متأسفانه بیشتر مردم نمی‌دانند این است که شما می‌توانید از خارج از کشور در یک بانک آلمانی حساب باز کنید.

همه بانک‌های آلمانی برای اینکه شما را به عنوان مشتری قبول کنند‌، نیازی به یک آدرس دائمی آلمان ندارند.  N26  به شما اجازه می‌دهد از خارج از کشور ثبت نام کنید‌، به این ترتیب شما به محض فرود آمدن در خاک آلمان‌، حساب بانکی خود را دارید.

 


بیشتر بخوانیم: افتتاح حساب بین المللی


 

 اپراتور اینترنت آلمانی پیدا کنید

شما نمی‌خواهید ارتباط خود را با دوستان و خانواده‌تان قطع کنید، پس لازم است که در سریعترین زمان ممکن یک قرارداد اینترنتی آلمانی تهیه کنید. معمولاً بیشتر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی آلمانی به طور همزمان اینترنت و خط تلفن را ارائه می دهند. اگر نمی خواهید به اسکایپ تکیه کنید و به یک شماره تلفن ثابت آلمانی احتیاج دارید ، پس حتماً یکی از آن قراردادهای ترکیبی را تهیه کنید که هم اینترنت و هم خط تلفن ارائه دهد.

یک مورد که شما باید در مورد ارائه دهندگان اینترنت آلمانی بدانید این است که ممکن است 3-6 هفته طول بکشد تا امکاناتی که شما می‌خواهید را در اختیارتان قرار دهند. این مدت زمان بسیار طولانی است، بنابراین در صورت امکان باید قبل از عزیمت به آلمان، از انتخاب ارائه دهنده اینترنت آلمانی مطمئن شوید، مشروط بر اینکه قبلاً مکانی برای اقامت خود پیدا کرده باشید.

چند مورد که باید بدانید این است که آیا می‌خواهید قرارداد 24 ماهه ببندید؟ (در این صورت ارزان‌تر خواهد بود اما اگر بخواهید دوباره مهاجرت کنید یا به هر دلیلی از آلمان بروید، قابل فسخ نخواهد بود) یا اینکه قراردادهایی را ترجیح می دهید که تا پایان هر ماه قابل فسخ باشند .

همچنین بعضی مواقع اینکه فقط قرارداد خرید را تهیه کنید و سخت افزار را از eBay یا Amazon بخرید، برایتان ارزانتر تمام می‌شود؛ در حالی که برخی از ارائه دهندگان اینترنت آلمانی در صورت ثبت نام به مدت 24 ماه برای سخت افزار تخفیف ارائه می‌دهند.

در هر صورت مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که قرارداد اینترنتی شما WLAN را شامل می‌شود، زیرا برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی هنوز هزینه اضافی را برای آن دریافت می کنند.

نکته: اینترنت 1&1 برخی از بهترین پیشنهادات برای اینترنت در آلمان را ارائه می‌دهد. چک کنید تا ببینید که آیا برخی از پیشنهادات آنها متناسب با نیاز شما هست یا خیر.

ارائه دهنده برق ارزان پیدا کنید

وقتی که به یک آپارتمان جدید منتقل می‌شوید به طور خودکار با شرکت برق محلی (موسوم به Grundversorger) به سیستم وارد می‌شوید.

این ممکن است بسیار مفید باشد زیرا هیچ کاری لازم نیست انجام دهید، اما این بدان معناست که احتمالاً بیشتر از آنچه باید، لازم است بیردازید.

نکته: در حال حاضر E WIE EINFACH انتخاب محبوب ما برای ارائه دهنده برق آلمانی است.

و اگر دوست دارید قرارداد شما انعطاف پذیر باشد می توانید گزینه‌ای را برای یک برنامه ماهانه انتخاب کنید که شما را مانند سایر ارائه دهندگان برق مجبور به داشتن قرارداد طولانی‌مدت نکند.

 


بیشتر بخوانیم: سالن زیبایی در پاسداران


  

مقررات ویزای آلمان

بدیهی است قبل از عزیمت به آلمان باید بدانید که آیا به ویزا احتیاج دارید یا نه. شما به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا فقط می‌توانید 90 روز با ویزای توریستی در آلمان بمانید. اما اگر قصد دارید به آلمان مهاجرت کنید‌، به ویزای اقامت مناسب احتیاج دارید. مقررات ویزا‌ در آلمان، در مقایسه با سایر کشورها‌، بسیار راحت‌گیرانه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آلمان، با چهره نگار همراه باشید. این آژانس 360 درجه مهاجرتی، برای همه ابعاد و چالش‌هایی که در فرآیند مهاجرت ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، به شما راهکار ارائه خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

برخی از حقایق جالب و کاربردی درباره کشور پرتغال را کشف کنید - از میانگین هزینه زندگی در آن کشور گرفته تا فرهنگ، رژیم غذایی ، آداب معاشرت اجتماعی پرتغال هنگام غذاخوری ، مکالمه و موارد دیگر.

هزینه زندگی در پرتغال چقدر است؟ چه انتظاری باید انتظار داشته باشید؟ هزینه اجاره آپارتمان و خرید مواد غذایی چقدر خواهد بود؟ ما برخی از جنبه‌های زندگی در این کشور را پوشش می‌دهیم، خواه سبک زندگی ارتباطی پرتغال، تعطیلات ملی و موارد دیگر باشد.

در ادامه بخوانید تا بدانید رانندگی و حمل و نقل عمومی چگونه است‌، تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بدانید بهترین گزینه برای شما چیست. اگر قصد زندگی در یک شهر بزرگ را دارید، اگر می خواهید در ساعات شلوغ از ترافیک فرار کنید، مترو ارزانترین و امن‌ترین گزینه برای شماست. اگر به جای آن قصد زندگی در یک شهر کوچک را دارید ، رانندگی می تواند تنها گزینه شما باشد.

نوع دولت پرتغال: جمهوری مشروطه نیمه‌-ریاست جمهوری واحد

آب و هوا: دریایی معتدل

پایتخت: لیسبون

زبان رسمی: پرتغالی

ارز: یورو

منطقه زمانی: UTC

کد تلفن کشور: +351

رانندگی: سمت راست

شماره اضطراری: 112

پرتغال به 18 ناحیه تقسیم می‌شود که هر کدام دارای شهرداری‌های خاص خود (municípios) هستند که به آن konkelhos  نیز گفته می‌شود. سپس شهرداری ها به چند مناطق کوچکتر (معادل یک محله) تقسیم می شوند که کوچکترین تقسیمات اداری در کشور هستند.

باید بدانید که در پرتغال ، حمل شناسنامه خود در همه زمانها الزامی است و هر زمان که از شما خواسته شد، باید آن را به مقامات ارائه دهید.

سفارتخانه‌های اصلی

سفارتخانه‌های اصلی پرتغال در لیسبون قرار دارند. چند کنسولگری در پورتو ، فارو و پورتیمو و جزایر مادیرا و آزور خواهید یافت.

فرودگاه‌های اصلی

سه فرودگاه اصلی پرتغال عبارتند از لیسبون‌، پورتو و فارو. فرودگاه بیجا اغلب به عنوان یکی از فرودگاه های اصلی کشور ذکر شده است ، اما این تنها پروازهای فصلی را ارائه می‌دهد.

 


 بیشتر بخوانیم: برای اخذ اقامت اروپا، چه باید کرد؟


 

تعطیلات عمومی در پرتغال

14 تعطیلات عمومی در پرتغال وجود دارد. از این تعداد‌، 13 مورد اجباری است. کارناوال یک تعطیلات اختیاری است و به اختیار هر شرکت است که آیا یک روز یا نیم روز مرخصی به کارمندان خود بدهند یا نه.

خرج زندگی

متوسط ​​هزینه زندگی در پرتغال به بخشی از کشور شما برای زندگی در آن بستگی دارد. لیسبون و Cascais در صدر لیست گرانترین شهرهای پرتغال قرار دارند. پورتو به ویژه در رابطه با قیمت اجاره، به این شهرها نزدیک است.

آیا زندگی در پرتغال گران است؟ در حالی که پرتغال هنوز هم در میان ارزانترین کشورها در اروپای غربی قرار دارد، حقوق ناچیز و قیمت نسبتاً بالا اجاره باعث می شود زندگی در اینجا دشوار شود. در این بخش کلیه هزینه های زندگی در پرتغال را پوشش می دهیم.

هزینه زندگی در پرتغال در هر منطقه و شهر

با توجه به هزینه زندگی در پرتغال، این کشور را می‌توان به دو منطقه تقسیم کرد - سواحل جذاب و در عین حال گرانقیمت غرب و جنوب ، و مرکز ارزان (اما کمتر جذاب) و سمت شرقی نزدیک مرز با اسپانیا. بسیاری از مناطق و شهرها در این بخش دوم کشور متروک هستند و فرصت‌های شغلی کمی به خصوص برای مهاجران ارائه می‌دهند.

از این رو، در لیست ارزان ترین و گران‌ترین شهرهای کشور‌، ما تنها پویاترین شهرها را در نظر گرفتیم که احتمال می رود زندگی شهری فعال و پیشنهادات و خدمات شغلی قابل توجهی در آن‌ها پیدا کنید.

گران ترین منطقه و شهر کشور، با اختلاف، پایتخت کشور‌، لیسبون است. علی رغم کم هزینه بودن پرتغال‌، لیسبون در لیست 100 شهر گران جهان قرار دارد. Cascais به عنوان یکی از گرانترین شهرها، که هنوز هم در منطقه لیسبون قرار دارد، با اختلاف کم بعد از لیسبون قرار دارد. به عنوان دومین شهر پرجمعیت کشور ، پورتو نیز یکی از گران ترین مکان های زندگی در این کشور است.

در مورد ارزان‌ترین شهرها و مناطق، مکان‌هایی مانندBraga ،Viseu  و Coimbra هستند که بهتر از همه‌جا با جیب شما مطابقت دارند. اجاره در این شهرها به طور معمول در حدود 300 و 500 یورو (330-550 دلار) در ماه است ، و شما لازم نیست هزینه زیادی برای مواد غذایی، غذا خوردن و فعالیت‌های اوقات فراغت بپردازید.

اگر می‌خواهید مهاجرت کنید، سازماندهی مهاجرت به خارج از کشور کاری نیست که بتوانید به تنهایی انجام دهید. ما در چهره نگار، خدمات ضروری را برای کمک به شما در حرکت و زندگی به راحتی در خارج از کشور ارائه می‌دهیم. برای شروع پروسه مهاجرت خود به خارج از کشور با ما تماس بگیرید!



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

  

آیا می‌خواهید مهاجرت کنید و کانادا یکی از گزینه‌های پیش‌روی شماست؟  کانادا یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را به خود اختصاص داده است‌، و دلیل اصلی آن مربوط به رشد نیروی کار و منابع طبیعی آن است. اما دلیل دیگری وجود دارد که کانادا در صدر اقتصاد جهان است‌، برنامه های عالی مهاجرت برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل جدید.

در اینجا یک لیست فکرشده از 10 دلیل عالی برای دلایل مهاجرت به کانادا وجود دارد:

10. مناظر کانادا

افرادی که در کانادا زندگی می‌کنند از برخی از تماشایی ترین مناظر روی زمین مانند آبشارهای نیاگارا در انتاریو لذت می‌‌‌برند. پارک ملی بانف در آلبرتا؛ جزیره پرنس ادوارد؛ کوه‌های لوران کبک‌؛ و منطقه رودخانه Capilano در بریتیش کلمبیا.

9. غذاهای کانادایی

 چه بخواهید از غذاهای فرانسوی-کانادایی در کبک لذت ببرید و چه از غذاهای خوشمزه در بسیاری از رستوران‌های قومی عالی کانادا لذت ببرید‌، رستوران های کانادایی برای تأمین ترجیحات ههه سلیقه‌ها، بسیار رضایت بخش هستند!

8. ورزش

در کانادا ورزش های بسیار خوبی برای بازی یا تماشای بازی وجود دارد‌، از جمله هاکی روی یخ‌، بسکتبال‌، بیس‌بال، فوتبال، گلف ، لاکروز ، راگبی ، کریکت ، تنیس ، شنا ، والیبال و اسکی در برف. البته با همان زیبایی‌های طبیعی که به راحتی در سراسر کانادا در دسترس است‌، سایر فعالیت های ورزشی محبوب شامل پیاده روی ، کمپینگ ، ماهیگیری ، قایقرانی و دوچرخه سواری در کوهستان و ... است.

7. کشور مهاجردوست

 تقریباً 20٪ از 35 میلیون نفر کانادا در خارج از کشور متولد می‌شوند و همین امر کانادا را به یکی از کشورهای چند‌فرهنگی جهان تبدیل می کند. در تورنتو ، بزرگترین شهر کانادا ، تقریبا نیمی از کل ساکنان مهاجر هستند‌، به علاوه در بسیاری از شهرهای کانادا نیز جوامع مهاجر قابل توجهی وجود دارد. تنوع جمعیت کانادا به استقبال ساکنان کانادا از ورود تازه واردها کمک کرده است. در حقیقت ، شاخص جهانی شکوفایی Legatum 2015 (نوامبر 2015) نشان داد که 92٪ از کانادایی ها نسبت به اقلیت های قومی تحمل دارند و همین درصد از افرادی که در کانادا زندگی می کنند نیز "فکر می‌کنند کشور کانادا مکان خوبی برای مهاجران است".


 بیشتر بخوانیم: مشاوره اقتصادی مهاجرت


 

6. خدمات بهداشت عمومی رایگان

یکی دیگر از دلایل خوب برای مهاجرت به کانادا این است که شهروندان کانادا و ساکنین دائم، خدمات درمانی اصلی را به صورت رایگان دریافت می کنند (به عنوان مثال، برخلاف افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند که اغلب مجبور هستند مبلغ زیادی را برای بیمه درمانی و معالجه پزشکی پرداخت کنند.)

5. فرصت‌های آموزشی

 افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند، به سیستم آموزش عالی آن، که شامل چندین مؤسسه برتر آموزش عالی جهان است، دسترسی دارند.

4. امنیت

کانادا به لحاظ سطح نسبتاً پایین جرم و خشونت و همچنین ثبات سیاسی و موقعیت آن در یک قسمت صلح‌آمیز از کره زمین یکی از امن ترین کشورها در کره زمین شناخته شده است.

3. آزادی

در نوامبر 2018 ، فهرست جهانی شکوفایی Legatum اعلام کرد کانادا کشور شماره 1 در زمینه آزادی شخصی است. کانادا یک کشور دموکرات غربی است که از آزادی ها و حقوق بشر تحت حاکمیت قانون محافظت می کند و در آن زن و مرد با پیشینه های مختلف می توانند آزادانه و بدون ترس از ظلم دولت زندگی کنند.

2. شهرهای باورنکردنی

بسیاری از مردم تصمیم به کوچ به کانادا می‌گیرند تا بتوانند از استانداردهای بالای زندگی که در شهرهای کانادا یافت می‌شوند لذت ببرند. برای چندین سال متوالی ، واحد اطلاعاتی اکونومیست (EIU) ونکوور ، تورنتو و کلگری را در بین پنج شهر برتر "قابل زندگی‌ ترین" در جهان ، از بین 140 شهر ارزیابی شده در سراسر جهان قرار داده است.

1. اشتغال در کانادا

فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای کارگران واجد شرایط خارجی که به کانادا مهاجرت می کنند وجود دارد. هزاران کارگر خارجی برای تأمین شغل در کانادا در طیف وسیعی از مشاغل با تقاضای زیاد‌، به هزاران کارگر خارجی نیاز دارند که بخش عمده آن به دلیل کمبود نیروی کار مداوم است.

بسیاری از افراد انگیزه‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا دارند‌، اما انگیزه مشترک همه شان، تمایل به زندگی بهتر است. دلیل شما برای مهاجرت هر چه باشد‌، مهاجرت به کانادا می تواند برای شما و آینده خود امکانات فوق‌العاده ای را فراهم کند، از جمله فرصت تبدیل شدن به شهروندان کانادا!

 

آژانس مهاجرتی چهره نگار به شما کمک می‌کند تا رویای مهاجرت خو را تحقق ببخشید. یک آژانس 360 درجه، که برای تک تک ابعادی که در فرآیند مهاجرت با آن روبرو خواهید شد، راهکار ارائه می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

کانادا با مساحت 9984670 کیلومتر مربع، دومین کشور وسیع جهان است. در این کشور پهناور تنها در حدود چهل میلیون نفر زندگی می کنند، به همبن دلیل تراکم جمعیت در کانادا کم و فاصله شهرها از یکدیگر نسبتاً زیاد است.

کانادا، شمالی ترین کشور قاره آمریکاست. به دلیل داشتن آب و هوای سرد در شمال این کشور، اکثریت در بخش جنوبی و مجاور مرزهای آمریکا، مستقر هستند. وسعت زیاد، بارندگی کافی و بهره برداری مناسب باعث شده از نظر تولید و صادرات محصولات کشاورزی و منابع طبیعی، کانادا در جایگاه بالایی قرار گیرد.

شرایط مهاجرت افراد موفق و نخبه

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا ، مهاجرت هنرمندان و افراد فوق موفق مانند ورزشکاران است که این نوع ویزا در رده ویزای خود اشتغالی کانادا قرار می گیرد. ویزای خوداشتغالی به سه دسته زیر تقسم بندی می‎شود:

  • خود اشتغالی در امور فرهنگی
  • خود اشتغالی در امور ورزشی
  • خود اشتغالی در امور کشاورزی از طریق خرید مزرعه و مدیریت آن

حداقل شرایط مورد نیاز برای دریافت این نوع ویزای خود اشتغالی به صورت زیر می باشد:

  • فرد باید حداقل در ۵ سال اخیر ۲ سال سابقه کار مرتبط داشته باشد.
  • حداقل ۳۵ امتیاز بر مبنای جدول امتیاز بندی، جمع آوری نموده باشد.
  • حداقل ارزش دارایی های فرد ۱۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا باشد.
  • سوء پیشینه نداشته و سلامت جسمی و روحی داشته باشد.

مزایای مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری

سه مورد از مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور کانادا به روش سرمایه گذاری به صورت زیر است:

  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه.
  • ایجاد شغل و یا راه اندازی کسب و کار، اجباری نیست.
  • با دریافت اقامت دائم کانادا لازم نیست حتما در کبک اقامت داشته باشید بلکه می توانید در سایر استان‎ها نیز زندگی کنید.

مهاجرت به کانادا از روش خوداشتغالی

برنامه ی خود اشتغالی به افراد این اجازه را می دهد که به طور دائمی به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کند. اگر به این نوع مهاجرت علاقه مندید باید : تجربه مرتبط در زمینه فعالیت های فرهنگی و یا ورزشی داشته باشید، بتوانید و بخواهید که به زندگی فرهنگی و ورزشی کانادا سود مهمی برسانید و در آن زمینه به کشور کانادا کمک کنید.

هزینه ی مهاجرت از طریق خود اشتغالی از 1540 دلار آغاز می شود و کل فرآیند آن حدود 25 ماه زمان می برد.


بیشتر بدانیم: چگونه اقامت اروپا را کسب کنیم؟ 


چه افرادی می توانند درخواست خود اشتغالی بدهند؟

  • افرادی که سابقه مرتبط داشته باشند. حداقل دو سال تجربه کاری در زمینه فرهنگی و ورزشی است. این تجربه باید در طول 5 سال اخیر کسب شده باشد. هرچه سوابق شما طولانی تر باشد از شانس بیشتری برخوردار خواهید بود
  • بتوانند و بخواهند در کانادا به خود اشتغالی بپردازند
  • معیار های لازم را داشته باشند. معیار های انتخابی شامل این موارد می باشند: تجربه، تحصیلات، سن ، توانایی زبانی، سازگاری.
  • شرایط پزشکی و امنیتی، مالی و سایر شرایط لازم را داشته باشند.
  • فرم های درخواست را دریافت کنید
  • هزینه های درخواست را پرداخت کنید
  • درخواست خود را به ثبت برسانید

چطور درخواست خود اشتغالی بدهیم؟

بعد از اینکه درخواست خود را ارسال کردید، این موارد بررسی می شوند:

  • آیا فرم های درخواست را به درستی پر کرده اید و آن ها را امضاء نموده اید
  • آیا هزینه های لازم را پرداخت کرده اید
  • آیا تمامی مدارک لازم را ارسال کرده اید.
  • آیا معیار های مد نظر را دارید یا خیر
  • آیا پول کافی برای زندگی در کانادا را دارید
  • آیا مشکل خاص پزشکی و امنیتی ندارید

اگر هریک از این موارد ایراد داشته باشد درخواست شما برگشت داده خواهد شد. اما اگر مشکلی وجود نداشته باشد برای شما مجوز اقامت دائم صادر می گردد.

روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار

  • استفاده از برنامه نیروی متخصص فدرال
  • استفاده از برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال
  • استفاده از برنامه تجربه کانادایی
  • به عنوان نیروی متخصص استان کبک
  • به عنوان برنامه‌های استانی (PNP)
  • از طریق کار به‌عنوان پرستار در کانادا

شرایط دریافت پاسپورت کانادا

برای دریافت پاسپورت کانادا باید پیش نیازهایی زیر تامین گردد و وضعیت آن ها مشخص شود.

  • وضعیت اقامت دائم Permanent Resident status
  • مدت زمان اقامت در کانادا
  • پرداخت مالیات درآمد
  • مهارت های زبانی
  • اطلاعات راجع به کشور کانادا
  • عدم ممنوعیت و موارد مجرمانه

برای راهنمایی و مشاوره بیشتر گروه مهاجرتی چهره نگار می‎تواند در همه امور مهاجرتی شما را یاری کند



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()