نکاتی که قبل از انتخاب لندن برای زندگی باید بدانید
نوشته شده توسط : Admin

 

لندن یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی است؛ اما مانند بسیاری از شهرها در سراسر جهان‌، این شهر هم دارای جوانب مثبت و منفی است. اگر به دنبال دریافت اقامت انگلیس و زندگی در لندن هستید، در این مطلب تعدادی از این جوانب مثبت و منفی را بخوانید.

نکات مثبت زندگی در لندن

فرصت‌های شغلی

لندن پر از مشاغل است و می‌تواند مکانی عالی برای پیشرفت حرفه‌ای شما باشد و یا می‌توانید حتی یک کار جدید را در آن‌جا شروع کنید. برای به دست آوردن شغل می‌توانید به صورت آنلاین جستجو کنید‌، در روزنامه‌ها بگردید یا از طریق آژانس‌های استخدامی اقدام کنید. آژانس‌های استخدامی در لندن پرتعداد هستند و تعداد زیادی از این موارد را در سطح شهر پیدا خواهید کرد. آنها اغلب مشاغل را در سایت‌هایی مانندLinkedIn ، Indeed  و  Reed تبلیغ می‌کنند.‌

تعداد زیاد مسکن

در سراسر لندن تعداد زیادی گزینه مسکن وجود دارد و پیدا کردن محلی برای زندگی، بسیار آسان است. شما می‌توانید خانه مستقل خود را از طریق نمایندگی‌های املاک و مستغلات پیدا کنید‌، یا مثل بسیاری از افراد در یک خانه اشتراکی زندگی کنید و یک اتاق جدا داشته باشید.

اگر به لندن مهاجرت می‌کنید مراقب باشید از شما کلاهبرداری نکنند! مثلاً از انتقال پول برای صاحبخانه‌هایی که هرگز آن‌ها را ملاقات نکرده‌اید‌، یا افرادی که می‌گویند قبل از درخواست باید شرایط مالی شما را ببینند، بپرهیزید.

مسافرت‌های بین المللی

اغلب از لندن به عنوان یکی از قطب‌های جهان یاد می‌شود. این امر به دلیل تعداد زیاد اتصالات پروازی به این مقصد در سراسر جهان است. همچنین به این ترتیب می‌توانید پروازهای ارزان به مکان‌های مختلف اروپا پیدا کنید. این پروازها از طریق خطوط هوایی ارزان قیمت مانندeasyJet ،Ryanair ،Eurowings ،Wizz Air  و بسیاری از خطوط هوایی دیگر در دسترس است.

اتوبوس‌ها و حمل و نقل زمینی در لندن

اگر چه این مورد نیز دارای نکات منفی است، اما اتوبوس‌ها و حمل و نقل زمینی در لندن بسیار وسیع است و اتصالات بسیار خوبی را در سراسر شهر فراهم می کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید تقریباً در هر نقطه از این شهر زندگی کنید و مشکل زیادی برای ورود به داخل و گشتن در اطراف شهر نخواهید داشت.

چیزهای زیاد برای دیدن و انجام دادن وجود دارد

در سراسر لندن‌، کارهای زیادی برای دیدن و انجام دادن پیدا خواهید کرد. به گونه‌ای که هر کسی می‌تواند چیزی را پیدا کند که خود را با آن سرگرم کند. از جمله رویدادها‌، جشنواره‌ها‌، ملاقات‌ها‌، زندگی شبانه و همچنین کارهای رایگان زیادی برای انجام دادن.

اگر حوصله دارید یا به چیزهای متفاوت علاقه‌مندید‌، پریدن در یک قطار یا اتوبوس و رفتن به خارج از شهر هم کار ساده و هیجان‌انگیزی است!

 


 بیشتر بخوانیم: بهترین کشور برای مهاجرت، کجاست؟


 

نماهای بسیار فوتوژنیک

برای آن دسته از افراد که عکاسی می‌کنند، لندن یکی از زیباترین شهرهای اروپا خواهید بود. این مجموعه از نقاط خارق‌العاده اینستاگرامی و عکاسی در سراسر شهر تشکیل شده است. از نقاط دیدنی‌، خیابان‌های زیبا‌، فضاهای داخلی باورنکردنی و مناظر عالی. اگر در اینستاگرام بگردید، تعداد زیادی عکاس برتر نیز پیدا خواهید کرد که غالباً در لندن برای عکاسی حین پیاده‌روی دور هم جمع می‌شوند و عکاسی می‌کنند.

خدمات درمانی رایگان

فایده‌ای که انگلیسی‌‌ها از آن استفاده می‌کنند‌، مراقبت‌های بهداشتی رایگان است. در بسیاری از کشورهای جهان، برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی‌، باید بیمه درمانی یا هزینه‌های دیگر را بپردازید.

شایان ذکر است که از نظر فنی هنگام زندگی و کار در انگلیس‌، هزینه آن را از طریق کمک مالیاتی و بیمه ملی خود پرداخت خواهید کرد. این هزینه هر ماه از حقوق شما کسر می‌شود. بنابراین کاملاً رایگان نیست (بستگی دارد چگونه به قضیه نگاه کنید!)

غذای عالی

لندن در مورد مواد غذایی عالی است و گزینه‌هایی را پیدا خواهید کرد که متناسب با تمام بودجه‌ها باشد. از رستوران‌ها‌، فست‌فودهای با کیفیت بالا‌، تا وعده‌های غذایی ارزان در فروشگاه های مواد غذایی. همچنین رقابت‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود کسب و کارها قیمت‌ها را پایین نگه دارند. این امر زندگی در لندن را در هنگام شرایط سخت اقتصادی آسان می‌کند و همچنین غذا خوردن سالم را برای شما ممکن می‌سازد.

نکات منفی زندگی در لندن

گرانی

همانطور که احتمالاً انتظار دارید لندن شهری بسیار گران‌قیمت برای زندگی است. برای اقامت‌، شما باید حداقل 500 پوند برای اتاق خواب در یک خانه مشترک هزینه کنید و احتمالاً این بدون در نظر گرفتن مبلغ قبض‌هاست.

رفت و آمدهای طولانی

افراد زیادی در لندن زندگی می‌کنند که به دور از محل کار خود زندگی می‌کنند. این امر به این دلیل است که آن‌ها اغلب در بخش‌های مرکزی شهر کار می‌کنند‌، اما کمی خارج از شهر زندگی می کنند.

خط مترو لندن

تأخیر‌، تأخیر‌، تأخیر. اگر در لندن زندگی کنید‌، غیر معمول نیست که حداقل چند بار در هفته با تأخیر شدید در چند خط مواجه شوید. و در ساعت اوج رفت و آمد هم این تاخیرها وجود دارند! این می‌تواند بسیار ناامید‌کننده باشد.

شلوغی

اگر می‌خواهید در یک شهر آرام زندگی کنید‌، لندن قطعاً اینگونه نیست. به خصوص در زمان اوج شلوغی‌، تعداد زیادی از افراد را در حمل و نقل عمومی‌، ایستگاه‌ها و حتی خیابان‌ها خواهید یافت. همچنین بیشتر اوقات در اطراف جاذبه‌های گردشگری بسیار شلوغ است.

بنابراین اگر تصمیم دارید در لندن زندگی کنید‌، آمادگی لازم را داشته باشید تا صبر و حوصله خود را آزمایش کرده و نسبت به اطرافیان تحمل داشته باشید!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن راهنمایی و پاسخ تمام سوالاتتان در رابطه با مهاجرت، با چهره نگار تماس بگیرید. این آژانس مهاجرتی تا محقق شدن رویای مهاجرتتان، با شما همراه خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: